Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4314
Назва: Проморолик як візуалізація концепції дизайн-проекту. Етапи створення
Автори: Семченкова, О. Р.
Довженко, І. Б.
Ключові слова: Promo video
corporate identity
logo
shooting script
editing
social networking
promotion
проморолик
фирменный стиль
логотип
режиссерский сценарий
монтаж
социальная сеть
продвижение
проморолик
фірмовий стиль
логотип
режисерський сценарій
монтаж
соціальна мережа
просування
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Семченкова О. Р. Проморолик як візуалізація концепції дизайн-проекту. Етапи створення [Текст] / О. Р. Семченкова, І. Б. Довженко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки. - 2016. - № 6 (104). - C. 236-241.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки
Короткий огляд (реферат): В результаті проведеного дослідження визначено способи впровадження фірмового стилю у відеороботи, а також конкретні кроки по просуванню проморолика.
В результате проведенного исследования определены способы внедрения фирменного стиля в видеоработы, а также конкретные шаги по продвижению проморолика.
The study identified how to implement corporate identity into the video work, as well as concrete steps of promotion of the promo video.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4314
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V104_P236-241.pdf301,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.