Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/432
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролов, І. В.-
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.-
dc.contributor.authorПашкевич, К. Л.-
dc.date.accessioned2016-01-28T22:45:49Z-
dc.date.available2016-01-28T22:45:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФролов І. В. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ БРЕНДУ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ FASHION-ІНДУСТРІЇ // І. В. Фролов, М. В. Колосніченко, К. Л. Пашкевич // ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ У ВИЩІЙ АРХІТЕКТУРНО-ХУДОЖНІЙ ОСВІТІ : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 3. - С. 100-105uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/432-
dc.description.abstractМетою дослідження є вдосконалення процесу розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустрії на основі дослідження об’єктивних закономірностей його формування і просування на ринку модного одягу. Проведено порівняльну характеристику українських і світових брендів модного одягу за характерними показниками: етапи розвитку бренду; чинник популяризації бренда; цільова аудиторія (споживач); концепція бренду; фінансова діяльність, результати, продаж; конкуренти бренду тощо. На основі проведених досліджень визначено чинники успішності бренду, а також етапи його розробки і просування на ринку, що дозволило створити нові перспективні моделі розробки бренду модного одягу з врахуванням специфіки української індустрії моди.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectбренд модного одягуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectукраїнська fashion-індустріяuk
dc.subjectдизайнер одягуuk
dc.subjectbrand of fashionable clothesuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectUkrainian fashion-industryuk
dc.subjectfashion designeruk
dc.titleОсобливості розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустріїuk
dc.title.alternativeFeatures of development of brand in the conditions of modern Ukrainian fashion-industryuk
dc.title.alternativeОсобенности разработки бренда в условиях современной украинской fashion-индустрииuk
local.contributor.altauthorFrolov, І.-
local.contributor.altauthorKolosnichenko, М.-
local.contributor.altauthorPashkevich, K.-
local.contributor.altauthorФролов, И. В.-
local.contributor.altauthorКолосниченко, М. В.-
local.contributor.altauthorПашкевич, К. Л.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceТрадиції та новації у вищій архітектурно-художній освітіuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.identifier.authoridath60156uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160128_Frolov_P100-105.pdf606,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.