Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/432
Title: Особливості розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустрії
Other Titles: Features of development of brand in the conditions of modern Ukrainian fashion-industry
Особенности разработки бренда в условиях современной украинской fashion-индустрии
Authors: Фролов, І. В.
Колосніченко, М. В.
Пашкевич, К. Л.
Keywords: бренд модного одягу
брендинг
українська fashion-індустрія
дизайнер одягу
brand of fashionable clothes
brand
Ukrainian fashion-industry
fashion designer
Issue Date: 2015
Citation: Фролов І. В. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ БРЕНДУ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ FASHION-ІНДУСТРІЇ // І. В. Фролов, М. В. Колосніченко, К. Л. Пашкевич // ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ У ВИЩІЙ АРХІТЕКТУРНО-ХУДОЖНІЙ ОСВІТІ : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 3. - С. 100-105
Source: Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті
Abstract: Метою дослідження є вдосконалення процесу розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустрії на основі дослідження об’єктивних закономірностей його формування і просування на ринку модного одягу. Проведено порівняльну характеристику українських і світових брендів модного одягу за характерними показниками: етапи розвитку бренду; чинник популяризації бренда; цільова аудиторія (споживач); концепція бренду; фінансова діяльність, результати, продаж; конкуренти бренду тощо. На основі проведених досліджень визначено чинники успішності бренду, а також етапи його розробки і просування на ринку, що дозволило створити нові перспективні моделі розробки бренду модного одягу з врахуванням специфіки української індустрії моди.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/432
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160128_Frolov_P100-105.pdf606,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.