Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/441
Назва: Кітч як засіб реклами проектних образів в індустрії моди
Інші назви: Китч как средство рекламы проектных образов в индустрии моды
Автори: Чупріна, Н. В.
Яценко, Н. В.
Ключові слова: искусствоведение
Дата публікації: 2015
Видавництво: Архивариус
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Кітч як засіб реклами проектних образів в індустрії моди / Н. В. Чупріна, Н. В. Яценко // ІІІ Международная научно-практическая конференция "Наука в современном мире" (19 ноября 2015 г.). Ч. 2. - К. : мультидисциплинарный научный журнал «Архивариус», 2015. - С. 24-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/441
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160125_110.pdf432,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.