Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4437
Title: Ребрендинг торгової марки, причини та цілі
Authors: Іщук, Б. О.
Мурована, Л. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Іщук Б. О. Ребрендинг торгової марки, причини та цілі / Б. О. Іщук, Л. В. Мурована // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 204.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4437
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_TEZY_V3_P204.pdf329,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.