Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4445
Title: Інтернет-комунікації як засіб підвищення рівня лояльності споживачів на ринку ресторанних послуг
Authors: Онуфрієвич, Д. Р.
Куклін, О. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Онуфрієвич Д. Р. Інтернет-комунікації як засіб підвищення рівня лояльності споживачів на ринку ресторанних послуг / Д. Р. Онуфрієвич, О. В. Куклін // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 211.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4445
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_TEZY_V3_P211.pdf245,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.