Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4810
Назва: Роль міжнародного маркетингу в епоху глобалізації
Автори: Бугас, Валерій Васильович
Потєха, Д. С.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Бугас В. В. Роль міжнародного маркетингу в епоху глобалізації / В. В. Бугас, Д. С. Потєха // Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 травня 2016 р., м. Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 45-47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4810
Розташовується у зібраннях:Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160527IAZ_P045-047.pdf164,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.