Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4810
Title: Роль міжнародного маркетингу в епоху глобалізації
Authors: Бугас, Валерій Васильович
Потєха, Д. С.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Бугас В. В. Роль міжнародного маркетингу в епоху глобалізації / В. В. Бугас, Д. С. Потєха // Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 травня 2016 р., м. Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 45-47.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4810
Appears in Collections:Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160527IAZ_P045-047.pdf164,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.