Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHrashchenko, Iryna-
dc.contributor.authorLeontyk, V. V.-
dc.date.accessioned2017-02-14T21:26:10Z-
dc.date.available2017-02-14T21:26:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationHrashchenko I. Management of marketing activity in modern conditions / I. Hrashchenko, V. V. Leontyk // Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС / ред колегія : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 травня 2016 р., м. Київ. — К. : КНУТД, 2016. — С. 73-74.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4832-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleManagement of marketing activity in modern conditionsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-05-27-
local.conference.nameІнформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄСuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160527IAZ_P073-074.pdf82,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.