Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4832
Назва: Management of marketing activity in modern conditions
Автори: Hrashchenko, Iryna
Leontyk, V. V.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Hrashchenko I. Management of marketing activity in modern conditions / I. Hrashchenko, V. V. Leontyk // Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС / ред колегія : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 27 травня 2016 р., м. Київ. — К. : КНУТД, 2016. — С. 73-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4832
Розташовується у зібраннях:Інформаційно-аналітичне забезпечення ефективності діяльності підприємств у контексті економічної безпеки в умовах інтеграції з ЄС

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160527IAZ_P073-074.pdf82,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.