Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/497
Назва: Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної реклами
Автори: Синельниченко, Ю. В.
Дубрівна, А. П.
Ключові слова: colour
commercial
advertisement
feature
man
visual
influence
message
palette
consumer
perception
attention
product
цвет
коммерческая
реклама
особенности
человек
визуальные
воздействие
сообщение
гамма
потребитель
восприятие
внимание
товар
колір
комерційна
реклама
особливості
людина
візуальні
вплив
повідомлення
гамма
споживач
сприйняття
увага
товар
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Синельниченко Ю. В. Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної реклами / Ю. В. Синельниченко, А. П. Дубрівна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (86) : Серія "Технічні науки". - C. 277-281.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу літературних джерел визначено основні характеристики кольору, фізичний вплив кольору на психологічний стан людини. Особливу увагу приділено використанню кольору у комерційній рекламі, адже від сприйняття кольору залежить її ефективність. У ході проведення аналізу встановлено, що вплив кольору на людину варто розглядати з позицій психології та фізіології. На психологічному рівні – сприяти продажу товару або заважати. Фізіологічний вплив – зміна фізіологічного стану людини під дією певних подразників. За допомогою статистичних даних наводиться перелік про залежність реклами від кольору. Досліджено вплив кольору на людину через візуальні повідомлення в рекламному середовищі. Реклама стає успішною при правильному використанні колірної гами, яка з часом перетворюється на фірмові кольори. Колір – це елемент, який за професійного використання може забезпечити ефективність рекламі і, як наслідок, досягти поставлених цілей рекламодавця. За розумного використання колір допомагає у процесі комунікації та покращує ефективність комерційної реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/497
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V86_P277-281.pdf239,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.