Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-23T17:52:45Z-
dc.date.available2017-02-23T17:52:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів [Електронний ресурс] / Т. М. Деркач // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2012. — № 3 (29). — Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/677.uk
dc.identifier.issn2076-8184uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5045-
dc.description.abstractУ статті узагальнені дані щодо аналізу наукової літератури, які стосуються можливостей запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання з використанням електронних ресурсів. На їх основі сформульовані загальні принципи, яких треба дотримуватися під час проектування і застосування динамічних візуалізацій. Описані окремі прийоми, що дозволяють коригувати когнітивне навантаження студентів. Розглянуті принципи можуть слугувати орієнтиром для розроблення і перевірки ефективності методик викладання. їх дотримання дозволить викладачам свідомо й ефективно використовувати можливості інформаційних технологій і адаптувати електронні ресурси до різних груп студентів з урахуванням педагогічних, фізіологічних та психологічних факторів.uk
dc.description.abstractLiterature data that describe some possibilities for prevention of students’ cognitive overload during learning with the use of electronic resources have been generalized in the paper. On this basis, general principles to be used for the design and further utilization of dynamic visualization have been formulated. Some techniques allowing the adjustment of students’ cognitive load have been described. The described principles can be used as a guiding line for the development and efficiency control of teaching techniques. If teachers obey the above principles then they will be able to use opportunities of information technologies knowingly and effectively and to adapt electronic resources for various student groups taking into account pedagogical, physiological and psychological factors.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectелектронні ресурсиuk
dc.subjectкогнітивне навантаженняuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectelectron resourcesuk
dc.subjectcognitive loaduk
dc.titleЗапобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсівuk
dc.title.alternativePrevention of students’ cognitive overload in the course of learning with the use of electronic resourcesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceІнформаційні технології і засоби навчанняuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.identifier.urihttp://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/677uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
677-2193-1-PB.pdfОсновна стаття253,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.