Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5045
Назва: | Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів |
Інші назви: | Prevention of students’ cognitive overload in the course of learning with the use of electronic resources |
Автори: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | інформаційні технології електронні ресурси когнітивне навантаження information technologies electron resources cognitive load |
Дата публікації: | 2012 |
Бібліографічний опис: | Деркач Т. М. Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів [Електронний ресурс] / Т. М. Деркач // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2012. — № 3 (29). — Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/677. |
Source: | Інформаційні технології і засоби навчання |
Короткий огляд (реферат): | У статті узагальнені дані щодо аналізу наукової літератури, які стосуються можливостей запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання з використанням електронних ресурсів. На їх основі сформульовані загальні принципи, яких треба дотримуватися під час проектування і застосування динамічних візуалізацій. Описані окремі прийоми, що дозволяють коригувати когнітивне навантаження студентів. Розглянуті принципи можуть слугувати орієнтиром для розроблення і перевірки ефективності методик викладання. їх дотримання дозволить викладачам свідомо й ефективно використовувати можливості інформаційних технологій і адаптувати електронні ресурси до різних груп студентів з урахуванням педагогічних, фізіологічних та психологічних факторів. Literature data that describe some possibilities for prevention of students’ cognitive overload during learning with the use of electronic resources have been generalized in the paper. On this basis, general principles to be used for the design and further utilization of dynamic visualization have been formulated. Some techniques allowing the adjustment of students’ cognitive load have been described. The described principles can be used as a guiding line for the development and efficiency control of teaching techniques. If teachers obey the above principles then they will be able to use opportunities of information technologies knowingly and effectively and to adapt electronic resources for various student groups taking into account pedagogical, physiological and psychological factors. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5045 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
ISSN: | 2076-8184 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
677-2193-1-PB.pdf | Основна стаття | 253,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.