Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5368
Назва: Математична модель організації рекламної кампанії
Автори: Д'яченко, Д. О.
Блохін, О. Л.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Д'яченко Д. О. Математична модель організації рекламної кампанії / Д. О. Д'яченко, О. Л. Блохін // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 2 : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 218.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5368
Faculty: Інститут інженерії та інформаційних технологій
Department: Кафедра прикладної фізики та вищої математики
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V2_P218.pdf410,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.