Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/541
Title: | Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів |
Other Titles: | Impact of adroitness stimulated development methods on coordination indexes of female undergraduates in pedagogical universities |
Authors: | Колумбет, О. М. |
Keywords: | фізичне виховання координаційні якості спритність |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Колумбет // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. - Вип. 129, Т. 1 : Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів : ЧДПУ, 2015. - С. 124-129. |
Source: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Abstract: | У статті викладений аналіз багаторічних досліджень методики стимульованого розвитку координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ (зокрема, спритності). Матеріали досліджень показали, що спритність – досить складна координаційна якість, яка має різні прояви і різновиди, вдосконалення яких вимагає використання різноманітних вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення, і для оцінювання потрібні відповідні критерії. Отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати спритність необхідно відповідно до її різновидів і проявів, що, у свою чергу, вимагає відповідного підходу до змісту методики її вдосконалення. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/541 |
Faculty: | Факультет культурних і креативних індустрій |
Department: | Кафедра фізичного виховання та здоров'я |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
20160201_101.pdf | 512,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.