Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5495
Title: Вплив комбінації стилів на оволодіння студентами хімічними знаннями
Other Titles: Influence of Styles’ Combination on the Knowledge Acquirement of Chemistry
Влияние комбинации стилей на овладение студентами химическими знаниями
Authors: Деркач, Тетяна Михайлівна
Keywords: викладання хімії з використанням мультимедійних презентацій
стилі навчання
тест Фелдера-Соломан
преподавание химии с использованием мультимедийных презентаций
стили обучения
тест Фелдера–Соломан
chemistry teaching with the use of multimedia presentations
learning styles
Felder-Soloman test
Issue Date: 2012
Citation: Деркач Т. М. Вплив комбінації стилів на оволодіння студентами хімічними знаннями / Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 2. – С. 59–66.
Source: Педагогіка і психологія професійної освіти
Abstract: Досліджено вплив комбінації різних стилів навчання на прогрес у вивченні курсу "Загальна та неорганічна хімія" студентами першого курсу хімічного та біологічного факультетів університету. Курс читався з використанням мультимедійних презентацій. Найкращі показники успішності і прогресу продемонстрували студенти з 1-3 переважними стилями навчання. Серед навчальних переваг успішних і прогресуючих студентів зазвичай спостерігаються активний, послідовний і збалансований візуально-вербальний стилі.
Исследовано влияние комбинации различных стилей обучения на прогресс в изучении курса “Общая и неорганическая химия” студентами первого курса химического и биологического факультетов университета. Курс читался с использованием мультимедийных презентаций. Наилучшие показатели успешности и прогресса продемонстрировали студенты с 1–3 преимущественными стилями обучения. Среди учебных предпочтений успешных и прогрессирующих студентов обычно наблюдаются активный, последовательный и сбалансированный визуально-вербальный стили
The author investigates the influence of different learning styles’ combination on the acquirement progress of “General and Inorganic Chemistry” course by first-year students of Chemistry and Biology Departments. The course has been lectured with the use multimedia presentations. Students with one to three predominant learning styles have demonstrated the best results in success and progress. Active, sequential and well-balanced visual-verbal styles are typically observed among learning preferences of successful and progressive students.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5495
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2218-5186
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PPPOsvity_2012(2)_ukr.pdfОсновна стаття711,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.