Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-03-15T13:47:30Z-
dc.date.available2017-03-15T13:47:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Визначення когнітивного навантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів / Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 5. – С. 91-99.uk
dc.identifier.issn2218-5186uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5496-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі прогнозування і запобігання зайвого підвищення когнітивної навантаження при навчанні студентів хімії із застосуванням електронних ресурсів. Розроблено та апробовано спеціальне програмне забезпечення для визначення сумарного когнітивного навантаження методом вторинного завдання. Встановлено фактори, які слід враховувати при компонуванні навчальних матеріалів, представлених в різній формі.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме прогнозирования и предотвращения излишнего повышения когнитивной нагрузки при обучении студентов химии с применением электронных ресурсов. Разработано и апробировано специальное программное обеспечение для определения суммарной когнитивной нагрузки методом вторичной задачи. Установлены факторы, которые следует учитывать при компоновке учебных мате риалов, представленных в различной форме.uk
dc.description.abstractThe article considers the problem of prediction and prevention of excessive increase of cognitive load of students in the course of chemistry teaching with the use of electronic resources. It develops and testes special software to determine the total cognitive load by means of the method of derivative task. The author identifies factors to be taken into account arranging teaching materials presented in different forms.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка студентів хімічних спеціальностейuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectелектронні ресурсиuk
dc.subjectкогнітивне навантаженняuk
dc.subjectподготовка студентов химических специальностейuk
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk
dc.subjectэлектронные ресурсыuk
dc.subjectкогнитивная нагрузкаuk
dc.subjecttraining of students of chemical specialtiesuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectelectronic resourcesuk
dc.subjectcognitive loaduk
dc.titleВизначення когнітивного навантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсівuk
dc.title.alternativeОпределение когнитивной нагрузки студентов при обучении с использованием электронных ресурсовuk
dc.title.alternativeDetermination of Cognitive Load of Students in the Course of Teaching with the Use of Electronic Resourcesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceПедагогіка і психологія професійної освітиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PPPOsvity_2012(5)_ukr.pdfОсновна стаття437,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.