Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5496
Назва: Визначення когнітивного навантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів
Інші назви: Определение когнитивной нагрузки студентов при обучении с использованием электронных ресурсов
Determination of Cognitive Load of Students in the Course of Teaching with the Use of Electronic Resources
Автори: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: підготовка студентів хімічних спеціальностей
інформаційно-комунікаційні технології
електронні ресурси
когнітивне навантаження
подготовка студентов химических специальностей
информационно-коммуникационные технологии
электронные ресурсы
когнитивная нагрузка
training of students of chemical specialties
information and communication technologies
electronic resources
cognitive load
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Деркач Т. М. Визначення когнітивного навантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів / Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 5. – С. 91-99.
Source: Педагогіка і психологія професійної освіти
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі прогнозування і запобігання зайвого підвищення когнітивної навантаження при навчанні студентів хімії із застосуванням електронних ресурсів. Розроблено та апробовано спеціальне програмне забезпечення для визначення сумарного когнітивного навантаження методом вторинного завдання. Встановлено фактори, які слід враховувати при компонуванні навчальних матеріалів, представлених в різній формі.
Статья посвящена проблеме прогнозирования и предотвращения излишнего повышения когнитивной нагрузки при обучении студентов химии с применением электронных ресурсов. Разработано и апробировано специальное программное обеспечение для определения суммарной когнитивной нагрузки методом вторичной задачи. Установлены факторы, которые следует учитывать при компоновке учебных мате риалов, представленных в различной форме.
The article considers the problem of prediction and prevention of excessive increase of cognitive load of students in the course of chemistry teaching with the use of electronic resources. It develops and testes special software to determine the total cognitive load by means of the method of derivative task. The author identifies factors to be taken into account arranging teaching materials presented in different forms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5496
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2218-5186
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PPPOsvity_2012(5)_ukr.pdfОсновна стаття437,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.