Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-03-15T13:49:22Z-
dc.date.available2017-03-15T13:49:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Когнітивне навантаження студентів із різними стилями навчання / Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 6. – С. 55-63.uk
dc.identifier.issn2218-5186uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5497-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі педагогічно виваженого і доцільного застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці студентів з хімічних дисциплін. Вивчено кореляції між сумарним когнітивним навантаженням учнів з використанням різних електронних ресурсів та сформованими у них навчальними перевагами. Застосування описаної в статті методики дозволяє контролювати когнітивне навантаження студентів, а також запобігати його зайвому підвищенню.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме педагогически взвешенного и целесообразного применения информационно-коммуникационных технологий в подготовке студентов по химическим дисциплинам. Изучены корреляции между суммарной когнитивной нагрузкой обучающихся с использованием различных электронных ресурсов и сформированными у них учебными предпочтениями. Применение описанной в статье методики позволяет контролировать когнитивную нагрузку студентов, а также прогнозировать и предотвращать ее излишнее повышение.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problem of pedagogically reasonable and appropriate use of information and communication technologies in the course of teaching chemical disciplines to students. The author studies correlations between the total cognitive load of students with the use of various electronic resources and already formed learning preferences. The use of the techniques described in this article allows one to control the cognitive load of students as well as to predict and prevent its excessive increase.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка студентів хімічних спеціальностейuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectкогнітивне навантаженняuk
dc.subjectподготовка студентов химических специальностейuk
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk
dc.subjectкогнитивная нагрузкаuk
dc.subjecttraining of students of chemical specialtiesuk
dc.subjectinformation and communication technologyuk
dc.subjectcognitive loaduk
dc.titleКогнітивне навантаження студентів із різними стилями навчанняuk
dc.title.alternativeКогнитивная нагрузка студентов с разными стилями обученияuk
dc.title.alternativeCognitive Load of Students with Different Learning Stylesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceПедагогіка і психологія професійної освітиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PPPOsvity_2012(6)_ukr.pdfОсновна стаття466,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.