Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5497
Title: | Когнітивне навантаження студентів із різними стилями навчання |
Other Titles: | Когнитивная нагрузка студентов с разными стилями обучения Cognitive Load of Students with Different Learning Styles |
Authors: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
Keywords: | підготовка студентів хімічних спеціальностей інформаційно-комунікаційні технології когнітивне навантаження подготовка студентов химических специальностей информационно-коммуникационные технологии когнитивная нагрузка training of students of chemical specialties information and communication technology cognitive load |
Issue Date: | 2012 |
Citation: | Деркач Т. М. Когнітивне навантаження студентів із різними стилями навчання / Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 6. – С. 55-63. |
Source: | Педагогіка і психологія професійної освіти |
Abstract: | Статтю присвячено проблемі педагогічно виваженого і доцільного застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці студентів з хімічних дисциплін. Вивчено кореляції між сумарним когнітивним навантаженням учнів з використанням різних електронних ресурсів та сформованими у них навчальними перевагами. Застосування описаної в статті методики дозволяє контролювати когнітивне навантаження студентів, а також запобігати його зайвому підвищенню. Статья посвящена проблеме педагогически взвешенного и целесообразного применения информационно-коммуникационных технологий в подготовке студентов по химическим дисциплинам. Изучены корреляции между суммарной когнитивной нагрузкой обучающихся с использованием различных электронных ресурсов и сформированными у них учебными предпочтениями. Применение описанной в статье методики позволяет контролировать когнитивную нагрузку студентов, а также прогнозировать и предотвращать ее излишнее повышение. The article deals with the problem of pedagogically reasonable and appropriate use of information and communication technologies in the course of teaching chemical disciplines to students. The author studies correlations between the total cognitive load of students with the use of various electronic resources and already formed learning preferences. The use of the techniques described in this article allows one to control the cognitive load of students as well as to predict and prevent its excessive increase. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5497 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
ISSN: | 2218-5186 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PPPOsvity_2012(6)_ukr.pdf | Основна стаття | 466,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.