Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5534
Title: | Фактори, що впливають на ефективність навчання студентів хімії засобами інформаційних технологій |
Other Titles: | The factors that influence the effectiveness of chemistry teaching of students by ICT |
Authors: | Деркач, Тетяна Михайлівна Волкова, Олена Веніамінівна |
Keywords: | інформаційні технології комп’ютерне моделювання підготовка студентів хімічних спеціальностей information technology computer simulation training students of chemical specialties |
Issue Date: | Nov-2012 |
Publisher: | ВВ Львівської політехніки |
Citation: | Деркач Т. М. Фактори, що впливають на ефективність навчання студентів хімії засобами інформаційних технологій / Т. М. Деркач, О.В. Волкова // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі: матеріали 4-ї наук.-практ. конф. (Львів, 20–22 листопада 2012 р.) / відп. за випуск Л. Д. Озірковський – Львів : ВВ Львівської політехніки, 2012. – С. 133–137. |
Abstract: | В роботі узагальнені дані аналізу наукової літератури щодо дослідження умов продуктивного застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні хімії. Визначені фактори, що впливають на ефективність засвоєння понять студентами під час комп'ютерного моделювання, а також роботи з інтерактивними та динамічними матеріалами. Сформульовані методичні рекомендації для організації навчання, наведені приклади практичного використання програмних продуктів. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5534 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
Appears in Collections: | Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lviv_2012_31-134-138.pdf | Основна стаття | 375,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.