Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлік, Д. П.-
dc.contributor.authorДудко, П. М.-
dc.date.accessioned2017-03-17T12:06:39Z-
dc.date.available2017-03-17T12:06:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБєлік Д. П. Процес пристосування маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств) / Д. П. Бєлік, П. М. Дудко // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 36-38.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5535-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleПроцес пристосування маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств)uk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171207OIIP_P036-038.pdf293,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.