Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5535
Title: Процес пристосування маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств)
Authors: Бєлік, Д. П.
Дудко, П. М.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Бєлік Д. П. Процес пристосування маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств) / Д. П. Бєлік, П. М. Дудко // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 36-38.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5535
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20171207OIIP_P036-038.pdf293,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.