Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/556
Title: | Показники якості професорсько-викладацького складу ВНЗ в дистанційній освіті |
Authors: | Лозова, К. А. Алексеев, О. М. |
Keywords: | quality of educational services quality markers quality control rating higher education faculty distance learning качество образовательных услуг показатели качества контроль качества рейтинг профессорско-преподавательский состав дистанционное образование якість освітніх послуг показники якості контроль якості рейтинг професорсько-викладацький склад дистанційна освіта |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Лозова К. А. Показники якості професорсько-викладацького складу ВНЗ в дистанційній освіті / К. А. Лозова, О. М. Алексеев // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (88) : Серія "Технічні науки". - C. 117-125. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Abstract: | Проаналізовано та систематизовано показники якості професорсько-викладацького складу для дистанційного навчання. Проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до побудови рейтингових систем для узагальнення теоретичних питань сутності, структури, функцій, особливостей оцінювання професійної діяльності викладачів ВНЗ під час дистанційного навчання. У ході дослідження підтверджено важливість оцінювання педагогічної діяльності викладача. Виявлено показники якості, що є специфічними для дистанційного навчання. Розроблено таблиці показників якості професорсько-викладацького складу для дистанційного навчання. Сформульовані показники якості професорсько-викладацького складу з врахуванням специфіки дистанційного навчання. Є можливість використання результатів роботи під час оцінювання професійної діяльності викладачів ВНЗ. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/556 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V88_P117-125.pdf | 347,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.