Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерезненко, М. П.uk
dc.contributor.authorКовальчук, С. В.uk
dc.contributor.authorПетегерич, С. В.uk
dc.date.accessioned2017-03-31T10:08:47Z-
dc.date.available2017-03-31T10:08:47Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationБерезненко М. П. Маркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах України [Текст] / М. П. Березненко, С. В. Ковальчук, С. В. Петегерич // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 1). - C. 15-19.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5646-
dc.description.abstractУ статті наведено результати досліджень сучасного стану кількісного і якісного використання штучних шкір на швейних підприємствах України. Визначено основні причини, що гальмують використання штучних шкір при масовому виготовленні одягу.uk
dc.languageuk
dc.titleМаркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах Україниuk
dc.typeArticle
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (т. 1)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T1_P015-019.pdf712,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.