Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5646
Назва: Маркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах України
Автори: Березненко, М. П.
Ковальчук, С. В.
Петегерич, С. В.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Березненко М. П. Маркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах України [Текст] / М. П. Березненко, С. В. Ковальчук, С. В. Петегерич // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 1). - C. 15-19.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті наведено результати досліджень сучасного стану кількісного і якісного використання штучних шкір на швейних підприємствах України. Визначено основні причини, що гальмують використання штучних шкір при масовому виготовленні одягу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5646
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T1_P015-019.pdf712,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.