Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВиноградов, О. А.uk
dc.contributor.authorСоломенко, О. Є.uk
dc.date.accessioned2017-04-10T12:54:11Z-
dc.date.available2017-04-10T12:54:11Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationВиноградов О. А. Маркетинговий підхід до ціноутворення на продукцію підприємств легкої промисловості [Текст] / О. А. Виноградов, О. Є. Соломенко // Легка промисловість. - 2010. - № 1. - C. 36-37.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5938-
dc.languageuk
dc.titleМаркетинговий підхід до ціноутворення на продукцію підприємств легкої промисловостіuk
dc.typeArticle
local.sourceЛегка промисловістьuk
local.source.number№ 1uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LP_2010_N1_P036-037.pdf435,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.