Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5938
Назва: Маркетинговий підхід до ціноутворення на продукцію підприємств легкої промисловості
Автори: Виноградов, О. А.
Соломенко, О. Є.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Виноградов О. А. Маркетинговий підхід до ціноутворення на продукцію підприємств легкої промисловості [Текст] / О. А. Виноградов, О. Є. Соломенко // Легка промисловість. - 2010. - № 1. - C. 36-37.
Source: Легка промисловість
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5938
Розташовується у зібраннях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LP_2010_N1_P036-037.pdf435,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.