Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6110
Title: Плакат - як засіб соціальної реклами
Other Titles: Poster as a means of social advertising
Authors: Бистрякова, В. Н.
Осадча, А. М.
Гула, Є. П.
Keywords: плакат
соціальний плакат
екологічний плакат
реклама
рекламна діяльність
рекламна практика
соціальна реклама
історія реклами
poster
social poster
ecological poster
advertising
advertising activity
advertising practice
social advertising
advertising history
Issue Date: 2016
Citation: Бистрякова В. Н. Плакат - як засіб соціальної реклами / В. Н. Бистрякова, А. М. Осадча, Є. П. Гула // Вісник Львівського університету. Серія Мистецтвознавство. – 2016. – Вип. 17. – С. 69-77.
Source: Вісник Львівського університету. Серія Мистецтвознавство
Abstract: У межах мистецтвознавчого дискурсу розглянуто специфічні риси використання плаката як засобу реклами у соціальній сфері (соціальній рекламі). Визначено сутність і особливості соціальної реклами, проаналізовано еволюцію плаката та досліджено характеристики саме соціального плаката, виявлено різновиди соціального плаката.
In article within an art criticism discourse peculiar features of use of the poster as advertising media in the social sphere (social advertising) are considered. The essence and features of social advertising is defined. Evolution of the poster is analyzed and characteristics o f social poster are investigated. Kinds o f the social poster are revealed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6110
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
ISSN: 2078-6794
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170503_301.pdf1,63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.