Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-10T07:29:05Z-
dc.date.available2017-05-10T07:29:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Стилі навчання та їх вплив на ефективність освітнього процесу / Т. М. Деркач // Наукові записки: зб. наук. ст. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – № 127. – С. 41–50.uk
dc.identifier.issn2310-371Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6115-
dc.description.abstractСтаттю призначено теоретичному вивченню впливу стильових характеристик студентів на ефективність навчання хімії в умовах інформатизації. Проілюстровано різні підходи та моделі, що застосовуються для характеристики стилів навчальної діяльності людей, визначено їх переваги та недоліки. Показано зв'язок між існуючими концепціями стилів навчання, розглянуто психологічні та педагогічні аспекти проблеми. Уточнено дефініцію терміну «стиль навчання». Зроблено деякі узагальнені висновки щодо умов успішного навчання студентів, а саме: стилі не є вільними від оціночних суджень; переважна більшість досліджень свідчить про можливість зміни та розвитку стилів навчання; розвиток у людини рефлективного стилю частіше за інші пов’язаний з кращою академічною та когнітивною продуктивністю.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена теоретическому изучению влияния стилевых характеристик студентов на эффективность изучения химии в условиях информатизации. Проиллюстрированы разные подходы и модели, которые применяются для характеристики стилей учебной деятельности людей, выявлены их преимущества и недостатки. Показана связь между существующими концепциями стилей обучения, рассмотрены психологические и педагогические аспекты проблемы. Уточнена дефиниция термина «стиль обучения». Сформулированы обобщенные выводы относительно условий успешного обучения, а именно: стили не свободны от оценочных суждений; большинство исследований свидетельствует о возможности изменения и целенаправленного развития стилей обучения; развитие у человека рефлективного стиля чаще коррелирует с лучшей академической и когнитивной продуктивностью личности.uk
dc.description.abstractThe effect of students’ learning styles on the efficiency of chemistry teaching under informatization conditions has been theoretically described. Various approaches and models to be applied to characterize the learning styles have been illustrated. Their advantages and disadvantages have been identified. Correlations between modern concepts of learning styles have been studied. Psychological and pedagogical aspects of the problem have been discussed. Definition of the term «learning style» has been specified. Some general conclusions about the conditions required for successful student’s learning have been made. In particular, the styles are not free of value judgments; the learning styles could be changed and evolved; the preferential development of reflective style more often correlates with better cognitive and academic efficiency than other students’ learning styles.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectнавчання хіміїuk
dc.subjectінформатизаціяuk
dc.subjectстилі навчанняuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectобучение химииuk
dc.subjectинформатизацияuk
dc.subjectстили обученияuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectchemistry teachinguk
dc.subjectlearning stylesuk
dc.titleСтилі навчання та їх вплив на ефективність освітнього процесуuk
dc.title.alternativeСтили обучения и их влияние на эффективность образовательного процессаuk
dc.title.alternativeLearning styles and their effect on the efficiency of educational processuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові запискиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPU_27_(2015).pdfОсновна стаття576,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.