Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6115
Назва: | Стилі навчання та їх вплив на ефективність освітнього процесу |
Інші назви: | Стили обучения и их влияние на эффективность образовательного процесса Learning styles and their effect on the efficiency of educational process |
Автори: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | вища освіта навчання хімії інформатизація стилі навчання высшее образование обучение химии информатизация стили обучения higher education chemistry teaching learning styles |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Деркач Т. М. Стилі навчання та їх вплив на ефективність освітнього процесу / Т. М. Деркач // Наукові записки: зб. наук. ст. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – № 127. – С. 41–50. |
Source: | Наукові записки |
Короткий огляд (реферат): | Статтю призначено теоретичному вивченню впливу стильових характеристик студентів на ефективність навчання хімії в умовах інформатизації. Проілюстровано різні підходи та моделі, що застосовуються для характеристики стилів навчальної діяльності людей, визначено їх переваги та недоліки. Показано зв'язок між існуючими концепціями стилів навчання, розглянуто психологічні та педагогічні аспекти проблеми. Уточнено дефініцію терміну «стиль навчання». Зроблено деякі узагальнені висновки щодо умов успішного навчання студентів, а саме: стилі не є вільними від оціночних суджень; переважна більшість досліджень свідчить про можливість зміни та розвитку стилів навчання; розвиток у людини рефлективного стилю частіше за інші пов’язаний з кращою академічною та когнітивною продуктивністю. Статья посвящена теоретическому изучению влияния стилевых характеристик студентов на эффективность изучения химии в условиях информатизации. Проиллюстрированы разные подходы и модели, которые применяются для характеристики стилей учебной деятельности людей, выявлены их преимущества и недостатки. Показана связь между существующими концепциями стилей обучения, рассмотрены психологические и педагогические аспекты проблемы. Уточнена дефиниция термина «стиль обучения». Сформулированы обобщенные выводы относительно условий успешного обучения, а именно: стили не свободны от оценочных суждений; большинство исследований свидетельствует о возможности изменения и целенаправленного развития стилей обучения; развитие у человека рефлективного стиля чаще коррелирует с лучшей академической и когнитивной продуктивностью личности. The effect of students’ learning styles on the efficiency of chemistry teaching under informatization conditions has been theoretically described. Various approaches and models to be applied to characterize the learning styles have been illustrated. Their advantages and disadvantages have been identified. Correlations between modern concepts of learning styles have been studied. Psychological and pedagogical aspects of the problem have been discussed. Definition of the term «learning style» has been specified. Some general conclusions about the conditions required for successful student’s learning have been made. In particular, the styles are not free of value judgments; the learning styles could be changed and evolved; the preferential development of reflective style more often correlates with better cognitive and academic efficiency than other students’ learning styles. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6115 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
ISSN: | 2310-371X |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
NPU_27_(2015).pdf | Основна стаття | 576,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.