Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-10T07:40:30Z-
dc.date.available2017-05-10T07:40:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Узгодженість навчальних переваг викладачів та студентів різних напрямів професійної підготовки / Т. М. Деркач // Наукові записки : зб. наук. ст. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – № 99. – С. 42–52.uk
dc.identifier.issn2310-371Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6117-
dc.description.abstractРозглянуто проблему узгодженості стилів навчання студентів та викладачів технологічних, економічних і природничих спеціальностей різних вищих навчальних закладів світу. Показано, що основні відмінності у навчальних перевагах студентів природничих спеціальностей пов’язані з більш високою активністю, послідовністю та сенситивністю їх у порівнянні з викладачами. Розглянуто можливості щодо коригування застосування інформаційних технологій у викладанні хімії на підставі урахування навчальних переваг студентів та з метою підвищення ефективності їх використання.uk
dc.description.abstractРассмотрена проблема согласованности стилей обучения студентов и преподавателей технологических, экономических, естественных, включая химические, специальностей различных учебных заведений мира. Показано, что основные различия в учебных предпочтениях естественных специальностей связаны с более высокой активностью, последовательностью и сенситивностью студентов по сравнению с преподавателями. Рассмотрены возможности по корректировке применения информационных технологий в преподавании химии на основании учета учебных предпочтений студентов и с целью повышения эффективности их использования.uk
dc.description.abstractThe problem of consistency of learning styles of students and teachers of technological, economic, natural, including chemical, specialties of various universities in the world has been considered. The main differences in the learning preferences of natural specialties are associated with higher values of active, sensitive and sequential styles of students compared with their teachers. The possibilities to optimize the use of information technology in the teaching of chemistry on the basis of accounting students and learning preferences have been discussed to improve the efficiency of FT usage.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстилі навчання студентів та викладачів за Фелдером-Соломанuk
dc.subjectінформаційні технології у викладанні хіміїuk
dc.subjectстили обучения по Фелдеру-Соломан студентов и преподавателейuk
dc.subjectинформационные технологи в преподавании химииuk
dc.subjectFelder-Soloman learning styles of teachers and studentsuk
dc.subjectinformation technologies in chemistry teachinguk
dc.titleУзгодженість навчальних переваг викладачів та студентів різних напрямів професійної підготовкиuk
dc.title.alternativeСогласованность учебных предпочтений преподавателей и студентов различных направлений профессиональной подготовкиuk
dc.title.alternativeConsistency of learning preferences of students and teachers of different areas of traininguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові запискиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPU_2011_99.pdfОсновна стаття811,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.