Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6117
Назва: | Узгодженість навчальних переваг викладачів та студентів різних напрямів професійної підготовки |
Інші назви: | Согласованность учебных предпочтений преподавателей и студентов различных направлений профессиональной подготовки Consistency of learning preferences of students and teachers of different areas of training |
Автори: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | стилі навчання студентів та викладачів за Фелдером-Соломан інформаційні технології у викладанні хімії стили обучения по Фелдеру-Соломан студентов и преподавателей информационные технологи в преподавании химии Felder-Soloman learning styles of teachers and students information technologies in chemistry teaching |
Дата публікації: | 2011 |
Бібліографічний опис: | Деркач Т. М. Узгодженість навчальних переваг викладачів та студентів різних напрямів професійної підготовки / Т. М. Деркач // Наукові записки : зб. наук. ст. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – № 99. – С. 42–52. |
Source: | Наукові записки |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему узгодженості стилів навчання студентів та викладачів технологічних, економічних і природничих спеціальностей різних вищих навчальних закладів світу. Показано, що основні відмінності у навчальних перевагах студентів природничих спеціальностей пов’язані з більш високою активністю, послідовністю та сенситивністю їх у порівнянні з викладачами. Розглянуто можливості щодо коригування застосування інформаційних технологій у викладанні хімії на підставі урахування навчальних переваг студентів та з метою підвищення ефективності їх використання. Рассмотрена проблема согласованности стилей обучения студентов и преподавателей технологических, экономических, естественных, включая химические, специальностей различных учебных заведений мира. Показано, что основные различия в учебных предпочтениях естественных специальностей связаны с более высокой активностью, последовательностью и сенситивностью студентов по сравнению с преподавателями. Рассмотрены возможности по корректировке применения информационных технологий в преподавании химии на основании учета учебных предпочтений студентов и с целью повышения эффективности их использования. The problem of consistency of learning styles of students and teachers of technological, economic, natural, including chemical, specialties of various universities in the world has been considered. The main differences in the learning preferences of natural specialties are associated with higher values of active, sensitive and sequential styles of students compared with their teachers. The possibilities to optimize the use of information technology in the teaching of chemistry on the basis of accounting students and learning preferences have been discussed to improve the efficiency of FT usage. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6117 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
ISSN: | 2310-371X |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
NPU_2011_99.pdf | Основна стаття | 811,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.