Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6119
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-10T07:46:39Z | - |
dc.date.available | 2017-05-10T07:46:39Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Деркач Т. М. Інформаційні технології як засіб підвищення якості підготовки студентів хімічних спеціальностей / Т. М. Деркач // Наукові записки: зб. наук. ст. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – № 106. – С. 57–65. | uk |
dc.identifier.issn | 2310-371X | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6119 | - |
dc.description.abstract | У статті узагальнено дані аналізу наукової літератури щодо вивчення можливостей підвищення якості підготовки студентів хімічних спеціальностей засобами інформаційних технологій. Визначено декілька причин недостатнього розуміння студентами хімічних понять, описано варіанти вирішення проблеми за допомогою застосування інтерактивних динамічних візуалізацій та комп’ютерного моделювання. Сформульовано методичні рекомендації для організації ефективного навчання, наведено приклади практичного використання програмних продуктів. | uk |
dc.description.abstract | В статье обобщены данные анализа научной литературы, посвященной вопросам улучшения подготовки студентов химических специальностей средствами информационных технологий. Выявлено несколько причин недостаточного понимания студентами химических понятий, описаны варианты решения проблемы с помощью применения интерактивных динамических визуализаций и компьютерного моделирования. Сформулированы методические рекомендации для организации эффективного обучения, приведены примеры практического использования программных продуктов. | uk |
dc.description.abstract | The literature data, devoted to the opportunities to improve the quality of training students of chemical sbecialitios with means of information technologies, have been summarized in the article. A few reasons for the low students understanding of chemical concepts have been determined. Possible variants of the solution of this problem based on the using of dynamic visualizations, interactive multimedia materials and computer modeling have been described. The methodic guidelines for organizing effective training have been formulated. Some examples of practical usage of software products are given. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | підготовка студентів хімічних спеціальностей | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | подготовка студентов химических специальностей | uk |
dc.subject | информационные технологии | uk |
dc.subject | training students o f chemical specialities | uk |
dc.subject | information technology | uk |
dc.title | Інформаційні технології як засіб підвищення якості підготовки студентів хімічних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Информационные технологии как средство повышения качества подготовки студентов химических специальностей | uk |
dc.title.alternative | Information technologies as means to improve quality o f training students of chemical specialities | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Деркач, Татьяна Михайловна | - |
local.contributor.altauthor | Derkach, Tetiana M. | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.source | Наукові записки | uk |
local.subject.faculty | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра промислової фармації | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
NPU_2012_106.pdf | Основна стаття | 335,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.