Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-10T07:46:39Z-
dc.date.available2017-05-10T07:46:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Інформаційні технології як засіб підвищення якості підготовки студентів хімічних спеціальностей / Т. М. Деркач // Наукові записки: зб. наук. ст. НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – № 106. – С. 57–65.uk
dc.identifier.issn2310-371Xuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6119-
dc.description.abstractУ статті узагальнено дані аналізу наукової літератури щодо вивчення можливостей підвищення якості підготовки студентів хімічних спеціальностей засобами інформаційних технологій. Визначено декілька причин недостатнього розуміння студентами хімічних понять, описано варіанти вирішення проблеми за допомогою застосування інтерактивних динамічних візуалізацій та комп’ютерного моделювання. Сформульовано методичні рекомендації для організації ефективного навчання, наведено приклади практичного використання програмних продуктів.uk
dc.description.abstractВ статье обобщены данные анализа научной литературы, посвященной вопросам улучшения подготовки студентов химических специальностей средствами информационных технологий. Выявлено несколько причин недостаточного понимания студентами химических понятий, описаны варианты решения проблемы с помощью применения интерактивных динамических визуализаций и компьютерного моделирования. Сформулированы методические рекомендации для организации эффективного обучения, приведены примеры практического использования программных продуктов.uk
dc.description.abstractThe literature data, devoted to the opportunities to improve the quality of training students of chemical sbecialitios with means of information technologies, have been summarized in the article. A few reasons for the low students understanding of chemical concepts have been determined. Possible variants of the solution of this problem based on the using of dynamic visualizations, interactive multimedia materials and computer modeling have been described. The methodic guidelines for organizing effective training have been formulated. Some examples of practical usage of software products are given.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка студентів хімічних спеціальностейuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectподготовка студентов химических специальностейuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjecttraining students o f chemical specialitiesuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.titleІнформаційні технології як засіб підвищення якості підготовки студентів хімічних спеціальностейuk
dc.title.alternativeИнформационные технологии как средство повышения качества подготовки студентов химических специальностейuk
dc.title.alternativeInformation technologies as means to improve quality o f training students of chemical specialitiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНаукові запискиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPU_2012_106.pdfОсновна стаття335,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.