Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6130
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-12T11:21:15Z | - |
dc.date.available | 2017-05-12T11:21:15Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Деркач Т. М. Вплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знань/ Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 5. – С. 33–41. | uk |
dc.identifier.issn | 2218-5186 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6130 | - |
dc.description.abstract | Досліджено вплив стилів навчання на прогрес студентів першого курс хімічного і біологічного факультетів університету у вивченні курсу "Загальна та неорганічна хімія". Стилі навчання студента визначали за методикою Фелдера-Соломан. Дисципліну викладали з використанням мультимедійних презентацій. Найбільший прогрес продемонстрували студенти з переважними активний і послідовні стилі, а також збалансований візуально-вербальний стиль. | uk |
dc.description.abstract | Исследовано влияние стилей обучения на прогресс студентов первого курса химического и биологического факультетов университета в изучении курса "Общая и неорганическая химия". Стили обучения студентов определяли по методике Фелдера-Соломан. Дисциплину преподавали с использованием мультимедийных презентаций. Наибольший прогресс продемонстрировали студенты с преимущественными активным и последовательным стилями, а также сбалансированным визуально-вербальным стилем. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the influence of teaching styles on the progress of Chemistry and Biology first-year university students in the process of studying the course of General and Inorganic Chemistry. The teaching styles were determined with the Felder-Soloman test. The course was lectured with the use of multimedia presentations. Students with prior active and sequential as well as well-balanced visual-verbal styles demonstrated the best progress in learning. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | стилі навчання | uk |
dc.subject | тест-Фелдера Соломан | uk |
dc.subject | преподавання хімії з використанням мультимедійних презентацій | uk |
dc.subject | стили обучения | uk |
dc.subject | тест Фелдера-Соломан | uk |
dc.subject | преподавание химии с использованием мультимедийных презентаций | uk |
dc.subject | teaching styles | uk |
dc.subject | Felder-Soloman test | uk |
dc.subject | teaching chemistry with the use of multimedia presentations | uk |
dc.title | Вплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знань | uk |
dc.title.alternative | Влияние отдельных аспектов стилей обучения на усвоение студентами химических знаний | uk |
dc.title.alternative | Influence of Special Aspects of Teaching Styles on Acquisition of Students9 Chemical Knowledge | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Деркач, Татьяна Михайловна | - |
local.contributor.altauthor | Derkach, Tetiana M. | - |
local.subject.section | Проблеми вищої освіти | uk |
local.source | Педагогіка і психологія професійної освіти | uk |
local.subject.faculty | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра промислової фармації | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PPPO_2011_5.pdf | Основна стаття | 531,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.