Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-12T11:21:15Z-
dc.date.available2017-05-12T11:21:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Вплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знань/ Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 5. – С. 33–41.uk
dc.identifier.issn2218-5186uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6130-
dc.description.abstractДосліджено вплив стилів навчання на прогрес студентів першого курс хімічного і біологічного факультетів університету у вивченні курсу "Загальна та неорганічна хімія". Стилі навчання студента визначали за методикою Фелдера-Соломан. Дисципліну викладали з використанням мультимедійних презентацій. Найбільший прогрес продемонстрували студенти з переважними активний і послідовні стилі, а також збалансований візуально-вербальний стиль.uk
dc.description.abstractИсследовано влияние стилей обучения на прогресс студентов первого курса химического и биологического факультетов университета в изучении курса "Общая и неорганическая химия". Стили обучения студентов определяли по методике Фелдера-Соломан. Дисциплину преподавали с использованием мультимедийных презентаций. Наибольший прогресс продемонстрировали студенты с преимущественными активным и последовательным стилями, а также сбалансированным визуально-вербальным стилем.uk
dc.description.abstractThe article considers the influence of teaching styles on the progress of Chemistry and Biology first-year university students in the process of studying the course of General and Inorganic Chemistry. The teaching styles were determined with the Felder-Soloman test. The course was lectured with the use of multimedia presentations. Students with prior active and sequential as well as well-balanced visual-verbal styles demonstrated the best progress in learning.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстилі навчанняuk
dc.subjectтест-Фелдера Соломанuk
dc.subjectпреподавання хімії з використанням мультимедійних презентаційuk
dc.subjectстили обученияuk
dc.subjectтест Фелдера-Соломанuk
dc.subjectпреподавание химии с использованием мультимедийных презентацийuk
dc.subjectteaching stylesuk
dc.subjectFelder-Soloman testuk
dc.subjectteaching chemistry with the use of multimedia presentationsuk
dc.titleВплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знаньuk
dc.title.alternativeВлияние отдельных аспектов стилей обучения на усвоение студентами химических знанийuk
dc.title.alternativeInfluence of Special Aspects of Teaching Styles on Acquisition of Students9 Chemical Knowledgeuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Татьяна Михайловна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceПедагогіка і психологія професійної освітиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PPPO_2011_5.pdfОсновна стаття531,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.