Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6130
Title: | Вплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знань |
Other Titles: | Влияние отдельных аспектов стилей обучения на усвоение студентами химических знаний Influence of Special Aspects of Teaching Styles on Acquisition of Students9 Chemical Knowledge |
Authors: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
Keywords: | стилі навчання тест-Фелдера Соломан преподавання хімії з використанням мультимедійних презентацій стили обучения тест Фелдера-Соломан преподавание химии с использованием мультимедийных презентаций teaching styles Felder-Soloman test teaching chemistry with the use of multimedia presentations |
Issue Date: | 2011 |
Citation: | Деркач Т. М. Вплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знань/ Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 5. – С. 33–41. |
Source: | Педагогіка і психологія професійної освіти |
Abstract: | Досліджено вплив стилів навчання на прогрес студентів першого курс хімічного і біологічного факультетів університету у вивченні курсу "Загальна та неорганічна хімія". Стилі навчання студента визначали за методикою Фелдера-Соломан. Дисципліну викладали з використанням мультимедійних презентацій. Найбільший прогрес продемонстрували студенти з переважними активний і послідовні стилі, а також збалансований візуально-вербальний стиль. Исследовано влияние стилей обучения на прогресс студентов первого курса химического и биологического факультетов университета в изучении курса "Общая и неорганическая химия". Стили обучения студентов определяли по методике Фелдера-Соломан. Дисциплину преподавали с использованием мультимедийных презентаций. Наибольший прогресс продемонстрировали студенты с преимущественными активным и последовательным стилями, а также сбалансированным визуально-вербальным стилем. The article considers the influence of teaching styles on the progress of Chemistry and Biology first-year university students in the process of studying the course of General and Inorganic Chemistry. The teaching styles were determined with the Felder-Soloman test. The course was lectured with the use of multimedia presentations. Students with prior active and sequential as well as well-balanced visual-verbal styles demonstrated the best progress in learning. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6130 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
ISSN: | 2218-5186 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PPPO_2011_5.pdf | Основна стаття | 531,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.