Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6132
Назва: Психолого-педагогічні основи вдосконалення процесу навчання хімії із застосуванням мультимедійних презентацій
Інші назви: Психолого-педагогические основы совершенствования процесса обучения химии с использованием мультимедийных презентаций
Psychology-pedagogical bases of perfection of learning chemistry process with the use of multimedia presentations
Автори: Деркач, Тетяна Михайлівна
Стець, Надія Вікторівна
Лєгостаєва, Тетяна Євгеніївна
Беседін, Роман Сергійович
Ключові слова: інформаційні технології
викладання хімії
информационные технологии
преподавание химии
information technologies
chemistry teaching
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні основи вдосконалення процесу навчання хімії із застосуванням мультимедійних презентацій / Т. М. Деркач, Н. В. Стець, Т. Є. Лєгостаєва, Р. С. Бєсєдін // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка та психологія : зб. ст. – Ялта: РВВ КГУ, 2009. – Вип. 22, Ч. 1. – С. 63-67.
Source: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія Педагогіка та психологія
Короткий огляд (реферат): Наведені результати дослідження динаміки змін психічних станів студентів під впливом мультимедійної навчальної презентації з хімії. Встановлено зв'язок характеру змін з індивідуально-типологічними характеристиками студентів, а саме темпераментом та домінуючим типом репрезентативної системи. На підставі отриманих даних розроблено рекомендації до створення га техніки проведення лекцій з використанням мультимедійних презентацій, таким чином, щоб задовольнити потреби учнів у різних модальностях сприйняття.
Приведены результаты исследования динамики психических состояний студентов под влиянием мультимедийной учебной презентации по химии. Установлена связь между характером изменений и индивидуально-типологическими характеристиками студентов, а именно темпераментом и доминирующим типом репрезентативной системы. На основе полученных данных разработаны рекомендации но созданию и технике проведения лекций с использованием мультимедийных презентаций таким образом, чтобы удовлетворить потребности учащихся в разных модальностях восприятия.
The results of study of the dynamics of mental states of students under the influence of multimedia presentations for chemistry' leaching are presented. The connection between the nature of changes and individual characteristics of students, namely between the temperament and the type of representative system, was found to exist. Based on the results obtained, the recommendations for preparation of lectures and for techniques of lecturing with the use of multimedia presentations have been developed to satisfy needs of students in different modalities of perception.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6132
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yalta_2009_rev.pdfОсновна стаття612,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.