Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВіннікова, Інна Ігорівна-
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorГребньов, Георгій Миколайович-
dc.date.accessioned2017-05-15T09:09:02Z-
dc.date.available2017-05-15T09:09:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВіннікова І. І. Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобів / І. І. Віннікова, І. В. Пономаренко, Г. М. Гребньов // Економічний вісник НТУУ "КПІ". – 2015. – № 12. – С. 339-345.uk
dc.identifier.issn2307-5651uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6187-
dc.description.abstractВ статті визначено роль політико-правового фактору та його вплив на рекламу лікарських засобів в Україні. Показано взаємозв’язок між рекламою лікарських засобів і функціонуванням фармацевтичного ринку. Підкреслено роль фармацевтичного ринку як стимулюючого чинника вдосконалення здоров’я нації. Обґрунтовано, що фармацевтичний ринок є відображенням соціально-економічного розвитку країни. Рекламу лікарських засобів розглянуто як ефективний інструмент впливу при вирішенні економічних і соціальних проблем. Особливу увагу присвячено забезпеченню населення України якісними і безпечними лікарськими засобами. Проаналізовано нормативно-правові аспекти реклами лікарських засобів. Визначено перелік вимог щодо виробництва і контролю лікарських засобів з метою впровадження системи європейських стандартів якості. Систематизовано три напрями оцінки якості, безпеки та ефективності лікарських засобів. Розроблено класифікацію реклами лікарських засобів залежно від характеристик цільових аудиторій, завдань реклами, а також характеристик місць доступу споживачів до лікарських засобів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectреклама лікарських засобівuk
dc.subjectфармацевтичний ринокuk
dc.titleВплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобівuk
dc.title.alternativeВлияние политико-правового фактора на рекламу лекарственных средствuk
dc.title.alternativeThe impact of political and legal factors on advertising of medicinesuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономічний вісник НТУУ “КПІ”uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://ev.fmm.kpi.ua/article/view/45706uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
evntukpi_2015_12_339-345.pdf179,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.