Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6187
Назва: Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобів
Інші назви: Влияние политико-правового фактора на рекламу лекарственных средств
The impact of political and legal factors on advertising of medicines
Автори: Віннікова, Інна Ігорівна
Пономаренко, Ігор Віталійович
Гребньов, Георгій Миколайович
Ключові слова: реклама
реклама лікарських засобів
фармацевтичний ринок
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Віннікова І. І. Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобів / І. І. Віннікова, І. В. Пономаренко, Г. М. Гребньов // Економічний вісник НТУУ "КПІ". – 2015. – № 12. – С. 339-345.
Source: Економічний вісник НТУУ “КПІ”
Короткий огляд (реферат): В статті визначено роль політико-правового фактору та його вплив на рекламу лікарських засобів в Україні. Показано взаємозв’язок між рекламою лікарських засобів і функціонуванням фармацевтичного ринку. Підкреслено роль фармацевтичного ринку як стимулюючого чинника вдосконалення здоров’я нації. Обґрунтовано, що фармацевтичний ринок є відображенням соціально-економічного розвитку країни. Рекламу лікарських засобів розглянуто як ефективний інструмент впливу при вирішенні економічних і соціальних проблем. Особливу увагу присвячено забезпеченню населення України якісними і безпечними лікарськими засобами. Проаналізовано нормативно-правові аспекти реклами лікарських засобів. Визначено перелік вимог щодо виробництва і контролю лікарських засобів з метою впровадження системи європейських стандартів якості. Систематизовано три напрями оцінки якості, безпеки та ефективності лікарських засобів. Розроблено класифікацію реклами лікарських засобів залежно від характеристик цільових аудиторій, завдань реклами, а також характеристик місць доступу споживачів до лікарських засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6187
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-5651
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
evntukpi_2015_12_339-345.pdf179,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.