Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Татьяна Михайловна-
dc.contributor.authorКириченко, Ирина Олеговна-
dc.contributor.authorЧмиленко, Федор Александрович-
dc.contributor.authorКолодяжный, Анатолий Павлович-
dc.date.accessioned2017-05-17T11:51:25Z-
dc.date.available2017-05-17T11:51:25Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationИнформатизация химического образования: выбор оптимальной траектории / Т.М. Деркач, И.О. Кириченко, Ф.А. Чмиленко, А.П. Колодяжный // Нива знань. - 2003. - № 3. - С.17-28.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6210-
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме использования новых компьютерных технологий в преподавании химии в средней школе. Изложено содержание семинара, посвященного вопросам информатизации химического образования, который был проведен на базе Лицея информационных технологий по инициативе химического факультета ДНУ для учителей школ. Представлен обзор программного обеспечения, которое можно использовать на уроках химии. Критически охарактеризованы существующие мультимедийные электронные учебники.uk
dc.description.abstractThis article deals with the problem of new computer technology usage in teaching chemistry at secondary school. The argument of the seminar dedicated to the questions of informatization of chemical education and conducted on the basis of the Lyceum of Information Technologies under the initiative of DNU chemical department for schoolteachers is stated here. The review of software that can be used at Chemistry lessons is submitted. All existing multimedia electronic textbooks, information-training programs and demo versions of chemical experiments are dissected. Lyceum pupils’ own experience in creation of software under the guidance of subject- teachers is described.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectхимическое образованиеuk
dc.subjectинформатизацияuk
dc.subjectchemical educationuk
dc.subjectinformatizationuk
dc.titleИнформатизация химического образования: выбор оптимальной траекторииuk
dc.title.alternativeInformatization of chemical education: Choice of optimal trajectoryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.contributor.altauthorKyrychenko, Iryna O.-
local.contributor.altauthorChmilenko, Fedir O.-
local.contributor.altauthorKolodyazhnyi, Anatolyi P.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceНива знаньuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Niva_2003_rev.pdfОсновна стаття1,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.