Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.-
dc.contributor.authorРаллє, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-05-17T11:56:09Z-
dc.date.available2017-05-17T11:56:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯренко А. В. Обґрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах / А. В. Яренко, Н. В. Раллє // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – № 12 (186). – С. 449-457.uk
dc.identifier.issn1993-6788uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6212-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены маркетинговые методологические подходы к материальной мотивации персонала предприятия. На примере предложенной математической модели аргументирована необходимость применения мотивационных критериев эффективности при оценке качества труда. Разработки внедрены в кибернетической системе в виде программного комплекса.uk
dc.description.abstractThe article considers the marketing methodological approaches to tangible motivation of enterprise’s personnel. Applying a mathematical model the authors ground the necessity for using the motivation criteria of efficiency while assessing labour quality. The authors’ suggestions are implemented in a cybernetic system as a software tool.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectкібернетична системаuk
dc.subjectкритерій ефективностіuk
dc.subjectтрудова участьuk
dc.subjectмотивацияuk
dc.subjectкибернетическая системаuk
dc.subjectкритерий эффективностиuk
dc.subjectтрудовое участиеuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectcybernetic systemuk
dc.subjectefficiency criterionuk
dc.subjectlabor participationuk
dc.titleОбґрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахuk
dc.title.alternativeОбоснование модели управления мотивацией персонала в кибернетических системахuk
dc.title.alternativeGrounding the models of personnel motivation management in cybernetic systemsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorРалле, Н. В.-
local.contributor.altauthorYarenko, A. V.-
local.contributor.altauthorRalle, N. V.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми економікиuk
local.sourceActual problems of economicsuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170511_306.pdf450,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.