Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6225
Title: Оптимізація вибору електронних ресурсів у відповідності до навчальних переваг студентів
Other Titles: Optimization of electronic resource selection in accordance students’ preferences in learning styles
Authors: Деркач, Тетяна Михайлівна
Keywords: стилі навчання
електронні ресурси
неорганічна хімія
learning styles
electronic resources
inorganic chemistry
Issue Date: 2012
Publisher: ВВ НМетАУ
Citation: Деркач Т. М. Оптимізація вибору електронних ресурсів у відповідності до навчальних переваг студентів / Т. М. Деркач // Теорія та методика електронного навчання : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : ВВ НМетАУ, 2012. – Вип. ІІІ. – С. 70–77.
Abstract: Запропоновані підходи щодо оптимізації набору електронних ресурсів, що використовуються у викладанні хімічних дисциплін в університетах. Вони базуються на вивченні навчальних переваг студентів, а також на рейтингах важливості ресурсів у викладанні окремих тем за результатами опитування експертів. Обговорено варіанти практичної реалізації винайдених кореляцій в процесі викладання курсу неорганічної хімії.
The approaches to optimize a set of electronic resources used in teaching chemical disciplines at universities have been developed. They are based on the study of students’ preferences in their learning styles and on the ratings of resource importance for teaching certain topics in accordance with expert survey results. Ways for practical implementation of the established correlations are discussed for teaching inorganic chemistry.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6225
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
Appears in Collections:Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kr_rih_good_2012.pdfОсновна стаття621,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.