Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6434
Назва: Resource-innovative model of raising university autonomy
Інші назви: Ресурсо-інноваційна модель підвищення рівня автономії вищих навчальних закладів
Автори: Hanushchak-Efimenko, L. M.
Kaplun, V. V.
Shcherbak, V.
Ключові слова: autonomy of the university
strategic matrix
optimization
method of game theory
ABC-analysis
universities
автономія університету
стратегічна матриця
оптимізація
метод теорії ігор
ABC-аналіз
вищі навчальні заклади
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Hanushchak-Efimenko L. M. Resource-innovative model of raising university autonomy / L. M. Hanushchak-Efimenko, V. V. Kaplun, V. G. Shcherbak // Науковий вісник Полісся : наук. екон. журн. – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – № 1 (9), Ч. 2. – С. 61-69.
Source: Науковий вісник Полісся
Scientific bulletin of Polissia
Короткий огляд (реферат): The importance of expanding university autonomy was and remains one of the priorities of educational policy of Ukraine, the main precondition for universities to integrate Ukraine into the global academic community. Reasonable is the development and practical implementation of resource-innovative models of raising autonomy level of higher education institutions to enhance the independence and accountability of the University in decision making of academic freedom, organization of educational process, research, internal management. The implementation of resource-innovation model as alternative of academic (university) entrepreneurship would allow Ukrainian universities to move to a new type of commercially-oriented business relations on the principles of market economy, develop academic-educational, scientific, design and engineering work.
Важливість розширення університетської автономії було і залишається одним із пріоритетів освітньої політики України, головною передумовою інтеграції університетів України до світової академічної спільноти. Доцільним є розробка та практичне впровадження ресурсо-інноваційної моделі підвищення рівня автономії вищих навчальних закладів з метою підвищення рівня самостійності, незалежності та відповідальності університету в прийнятті рішень відносно розвитку академічних свобод, організації освітнього процесу, наукових досліджень, внутрішнього управління. Впровадження ресурсо-інноваційної моделі як варіанту академічного (університетського) підприємництва дозволить перейти українським ВНЗ до нового типу комерційно-орієнтованих підприємницьких відносин на принципах ринкової економіки, розвинути академічно-освітню, наукову, проектно-конструкторську та інженерно-технічну діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6434
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Навчально-науковий інститут інженерії та інформаційних технологій
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Кафедра енергоменеджменту та прикладної електроніки
ISSN: 2410-9576 (Print)
2412-2394 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170523_301.pdf609,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170523_301_Titul.pdf200,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170523_301_Zmist.pdf225,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.