Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Татьяна Михайловна-
dc.date.accessioned2017-06-07T08:41:55Z-
dc.date.available2017-06-07T08:41:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДеркач Т.М. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании химии/ Т.М. Деркач, О.В. Вербицкая, С.Т. Мухамбетжанов и др.// Эффективные методы использования информационно-коммуникационных технологий в образовании : монография / под. общ. ред. В. П. Малого ; Сиб. федер. ун-т; Краснояр. гос. пед. ун-т им. В.П Астафьева [и др.]. – Красноярск : ООО «Центр информации», ЦНИ «Монография», 2013. – С.141-162.uk
dc.identifier.isbn978-5-905284-40-3uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6536-
dc.description.abstractОбобщены данные анализа научной литературы, посвященной вопросам улучшения химической подготовки средствами информационных технологий. Прове5дена классификация электронных ресурсов, используемых в обучении химии. Выявлены причины недостаточного понимания студентами химических понятий, описаны варианты решения проблемы с помощью применения интерактивных динамических визуализаций и компьютерного моделирования. Сформулированы методические рекомендации для организации эффективного обучения, приведены примеры практического использования программных продуктов.uk
dc.description.abstractУзагальнено дані аналізу наукової літератури, присвяченої питанням поліпшення хімічної підготовки засобами інформаційних технологій. Проведено класифікацію електронних ресурсів, що використовуються у навчанні хімії. Виявлено причини недостатнього розуміння студентами хімічних понять, описані варіанти вирішення проблеми за допомогою застосування інтерактивних динамічних візуалізацій і комп'ютерного моделювання. Сформульовано методичні рекомендації для організації ефективного навчання, наведені приклади практичного використання програмних продуктів.uk
dc.description.abstractThe results of research devoted to the problems of improvement of chemical training by means of information technologies were generalized. Classification of electronic resources used in the teaching chemistry was carried out. The reasons for students' lack of understanding of chemical concepts were revealed; the ways of solving the problem were described using interactive dynamic visualizations and computer modelling. The methodical recommendations for the organization of effective training were formulated. Examples of the practical use of software products were given.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk
dc.subjectпреподавание химииuk
dc.subjectкогнитивная нагрузкаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectвикладання хіміїuk
dc.subjectcognitive loaduk
dc.subjectinformation and communication technologyuk
dc.subjectteaching chemistryuk
dc.titleИнформационно-коммуникационные технологии в преподавании химииuk
dc.title.alternativeІнформаційно-комунікаційні технології у викладанні хіміїuk
dc.title.alternativeInformation and communication technologies in teaching chemistryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДеркач, Тетяна Михайлівна-
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceЭффективные методы использования информационно-коммуникационных технологий в образованииuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GL_monogr_2013_rus.pdfОсновна стаття577,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.