Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/670
Title: Вибір та використання кольору в фірмовому стилі
Authors: Грачов, П. О.
Keywords: corporate identity
color
psychology of color
use of color
фирменный стиль
цвет
психология цвета
использование цвета
фірмовий стиль
колір
психологія кольору
використання
Issue Date: 2015
Citation: Грачов П. О. Вибір та використання кольору в фірмовому стилі [Електронний ресурс] / П. О. Грачов // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15.
Source: Технології та дизайн
Abstract: В статті досліджується принцип створення фірмового стилю за рахунок використання кольору, як одного із основних факторів, який впливає на сприйняття споживачем готового рекламного продукту. Наводяться психологічні та графічні приклади сприйняття та використання кольору.
В статье исследуется принцип создания фирменного стиля за счет использования цвета, как одного из основных факторов, который влияет на восприятие потребителем готового рекламного продукта. Приводятся психологические и графические примеры восприятия и использования цвета.
The article examines the principle of creating a corporate identity through the use of color, as one of the main factors that affect the perception of consumers are willing to advertising product. Provides psychological and graphic examples of perception and use of color.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/670
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N1_15.pdf129,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.