Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6770
Назва: Методи і засоби інформування споживачів щодо якості туристичних послуг
Автори: Хімічева, Г. І.
Зенкіна, С. М.
Ключові слова: туристичний продукт
методи і засоби інформування
оцінка якості
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хімічева Г. І. Методи і засоби інформування споживачів щодо якості туристичних послуг / Г. І. Хімічева, С. М. Зенкіна // Мехатронні системи: інновації та інжиніринг : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф. (15 червня 2017 р., м. Київ) / відп. за вип. М. А. Зенкін. - К. : КНУТД, 2017. - С. 242-243.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6770
Розташовується у зібраннях:Мехатронні системи: інновації та інжиніринг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MSIE2017_P242-243.pdf313,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.