Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМурована, Л. В.uk
dc.date.accessioned2017-08-02T09:14:25Z-
dc.date.available2017-08-02T09:14:25Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationМурована Л. В. Особливості формування товарного асортименту роздрібних торгових мереж [Текст] / Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 5 (49). - C. 89-95.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6837-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методичні аспекти формування товарного асортименту в роздрібній торговій мережі та визначено основні фактори, які впливають на його структуру. Розкрито поняття торгового асортименту та досліджено його особливості для роздрібних підприємств, що займаються розподіленням продукції легкої промисловості.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены методические аспекты формирования товарного ассортимента в розничной торговой сети и определены основные факторы, влияющие на его структуру. Раскрыто понятие торгового ассортимента и исследованы его особенности для розничных предприятий, занимающихся распределением продукции легкой промышленности.ru
dc.description.abstractIn the article the methodic aspects of the product assortment forming for retail trade chain are considered and main factors that influence product assortment structure are determined. The conception of trade assortment is revealed and its peculiarities for retail enterprises which distribute production of light industry are investigated.en
dc.languageuk
dc.titleОсобливості формування товарного асортименту роздрібних торгових мережuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorMurovana, L. V.en
local.contributor.altauthorМурованая, Л. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (49)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V49_P089-095.pdf342,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.