Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6837
Title: Особливості формування товарного асортименту роздрібних торгових мереж
Authors: Мурована, Л. В.
Issue Date: 2009
Citation: Мурована Л. В. Особливості формування товарного асортименту роздрібних торгових мереж [Текст] / Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 5 (49). - C. 89-95.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуто методичні аспекти формування товарного асортименту в роздрібній торговій мережі та визначено основні фактори, які впливають на його структуру. Розкрито поняття торгового асортименту та досліджено його особливості для роздрібних підприємств, що займаються розподіленням продукції легкої промисловості.
В статье рассмотрены методические аспекты формирования товарного ассортимента в розничной торговой сети и определены основные факторы, влияющие на его структуру. Раскрыто понятие торгового ассортимента и исследованы его особенности для розничных предприятий, занимающихся распределением продукции легкой промышленности.
In the article the methodic aspects of the product assortment forming for retail trade chain are considered and main factors that influence product assortment structure are determined. The conception of trade assortment is revealed and its peculiarities for retail enterprises which distribute production of light industry are investigated.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6837
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V49_P089-095.pdf342,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.