Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7143
Title: Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послуг
Authors: Подольна, В. В.
Дукач, Т. С.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Подольна В. В.Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послуг / В. В. Подольна, Т. С. Дукач // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 224-227.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7143
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170524_Determinant_P224-227.pdf216,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.