Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергун, А. М.-
dc.contributor.authorБєлік, Д. П.-
dc.date.accessioned2017-09-20T09:21:01Z-
dc.date.available2017-09-20T09:21:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВергун А. М. Адаптація маркетингової товарної стратегії до умов структурно-інноваційних перетворень економіки (на прикладі швейних підприємств) / А. М. Вергун, Д. П. Бєлік // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 96-102.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7287-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему адаптації маркетингової товарної стратегії в умовах структурно-інноваційних перетворень економіки на прикладі швейного підприємства. Встановлено, що адаптацію слід розглядати як активний вплив управлінців на складові внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства з метою пристосування стратегічних складових маркетингової політики до мінливих умов ринку.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема адаптации маркетинговой товарной стратегии в условиях структурно-инновационных преобразований экономики на примере швейного предприятия. Установлено, что адаптацию следует рассматривать как активное воздействие управленцев на составляющие внутренней и внешней среды предприятия с целью приспособления стратегических составляющих маркетинговой политики к изменяющимся условиям рынка.uk
dc.description.abstractIn this article the problem of adapting the marketing product strategy in conditions of structural and innovative transformations of the economy on the example of sewing enterprise. Found that adaptation should be considered as an active influence on management of the internal and external environment of the enterprise in order to adapt the strategic components of marketing policy to changing market conditions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectмаркетингова товарна стратегіяuk
dc.subjectшвейна промисловістьuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectструктурно-інноваційні перетворенняuk
dc.subjectадаптацияuk
dc.subjectмаркетинговая товарная стратегияuk
dc.subjectшвейная промышленностьuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectструктурно-инновационные преобразованияuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectmarketing product strategyuk
dc.subjectsewing industryuk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectstructural and innovative transformationsuk
dc.titleАдаптація маркетингової товарної стратегії до умов структурно-інноваційних перетворень економіки (на прикладі швейних підприємств)uk
dc.title.alternativeАдаптация маркетинговой товарной стратегии в условиях структурно-инновационных преобразований экономики (на примере швейных предприятий)uk
dc.title.alternativeAdaptation of the marketing product strategy in conditions of structural and innovative transformations of the economy (on example of sewing enterprises)uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВергун, А. Н.-
local.contributor.altauthorБелик, Д. П.-
local.contributor.altauthorVerhun, A.-
local.contributor.altauthorBelik, D.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра фінансів та фінансово-економічної безпекиuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P096-102.pdf494,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.